kawaiiandnormal

Alla inlägg den 14 januari 2013

Av Angelique Jallow - 14 januari 2013 19:27

Tjenare, vi kör på rosa bakgrund här sålänge, håller fortfarande på med headern och bakgrunden. Mamma vill såklart ha datorn så det kan hända att jag får göra klart den imorrn D:

På onsdag ska jag, G, S, F och kanske V gå och bada på Älvhögsborg och på torsdag ska man kanske gå på stan med E (en annan E...!) och F (kille)! Ska bli kul tror jag! 

Men skulle bara testa en sak, kommer nog kanske göra det här i slutet av varje inlägg!






   om det inte funkar, förlåt! Vi kör ett enkelt


SAYONARA!

Av Angelique Jallow - 14 januari 2013 17:58

#Hej!

Ska jag börja med sån där fyrkant i början av varje inlägg? Vad tycker ni? Jag gör nog en omröstning sedan C; 

Idag var jag i skolan, hade språk, matte (Diagnos på kapitel 3....), SO, musik, svenska och idrott. På gympan skulle vi ha ett sånt där jobbigt "träningspass" och jag sprang och gjorde situps och massa såna där saker! Så jag fick ta min astma medicin. Nu alldeles strax ska jag göra en film på min mobil och sedan ska jag redigera den på datorn. Jag märkte nyss att jag fått en blåsa på näsan där glasögonen sitter. Ont som in i Norden gör det! 

Jag sa ju att jag skulle säga vilken hårfärg jag har nu, idag? *Trumvirvel* Jag är blond!! Jag ska bleka det sen igen, för då kan jag äntligen färga det midnight blue och sedan turqoise i topparna! Kommer bli snyggt tror jag!

Jag ska typ göra om allting på bloggen förutom innehållet, alltså bara designen. Jag hoppas bli klar idag, men annars tror jag att jag blir klar imorgon! Är lite trött på det här lila och apple - bakgrunden så jag kommer göra en mer sötare C:

Men ni får en gullig lite random bild lite så här på måfå och så syns vi sen antar jag, jag skriver npg ett till inlägg då1



SAYONARA !!

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards