kawaiiandnormal

Direktlänk till inlägg 2 maj 2014

TWSA Tour 1 Maj :D

Av Angelique Jallow - 2 maj 2014 18:33

 

Igår var den bästa dagen i mitt liv :D

Igår var  TWSA Tour, men Yohio, och det var

f*cking underbart! :D

Skrek till jag var hes, och ibland hostade jag...

o.o

Och så höll jag på att svimma, utav törst, fr det var 

så himla varmt därinne, men jag klarade mig c;

Jag tog en hel drös med kort  och spelade

in typ två gånger, sen var jag tvungen att bara ta kort :c

Men det gick bra ändå ;)


Jag vill gärna inte lägga upp bilder här än, jag måste

fixa med copyright och så, innan jag lägger upp,

för det har hänt innan att folk tar mina bilder

och säger att det är deras :'c


Och idag hängde jag med Felicia och hennes familj till

Överby (ett köpcenter) för att Felicia

skulle köpa en kostym till spexfotot på måndag c:

Och när vi kom till stan, så skulle Felicias

syster Paula köpa nånting till hennes hamster inne 

på Fidos och då hängde jag med, så vi hängde på stan

en liten stund c;

Vi gick bland annat in på Kicks, för jag

ville kolla efter Babylips..


OCH VET NI VAD? :D

JAG HITTADE DOM! :D

På Maybelline's officiella sida på

Facebook, står det att de kostar 79:-,

men här kostar de halva priset! :D


Så jag köpte "Pink Punch" C:

Smakar/luktar typ persika eller mango, ganska 

najs faktiskt c;

Och den lämnar en väääldigt fin färg! :D


Älskar den! :D


Nu ska jag försöka att spara mina pengar till en

ny cykel c;


Nu ska jag bosätta mig på Tumblr, och sova

mellan pastelblogs och bröst

(Ja, jag älskar bröst, stora som små)

C:

Så himla mysigt c;



SAYONARA!

   

            

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelique Jallow - 21 mars 2015 22:27

Hej goingar! c: Jag har ett ganska sorgligt besked.. Jag kommer förmodligen inte vara så aktiv på denna blogg längre, för jag har startat en annan. På en annan bloggportal. Och ni kanske kan gissa vilken? Den är ganska poppis..   Om ni ...

Av Angelique Jallow - 11 mars 2015 22:43


  Hej! :D Det var alltför längesen! cx Hur har ni haft det denna veckan? c: Jag har haft det bra, bara det att min mage hart vart väldigt uppblåst och gasig ;-; Anledningen till det är för att jag har ätit väldigt mycket Tofuline glass C8 ...

Av Angelique Jallow - 2 mars 2015 22:38


  Hej! c: Förlåt för att jag inte bloggade förra veckan.. :o Jag glömde helt bort ;-;  Jag fyllde iallafall 17 år förra veckan så då hade jag en liten födelsedagsfest i lördags c: Det var roligt cx  Jag fick många fina presenter c':  J...

Av Angelique Jallow - 19 februari 2015 23:32


  Hej på er underbaringar! c: Hur har ni haft det sen förra veckan? Jag har haft det ganska bra, jag har ju lov nu, till måndag då jag börjar igen ;3; Jag orkar verkligen inte.. Jag vill bara ha sommar nu :c Det enda bra som händer nästa v...

Av Angelique Jallow - 12 februari 2015 21:46

HELLU! :D Hur har er vecka vart hittills? :3  (Inte helt säker på att det stavas så dock ;3; ) Min kompis har åkt till Kap Verde med sin familj och jag sitter här som ett jävla mähä och är också superdupersugen på att resa utomlands :( M...

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards