kawaiiandnormal

Alla inlägg den 1 december 2014

Av Angelique Jallow - 1 december 2014 21:42

 

Hej! C:

Brukar ni äta polkagrisar? (:

Jag tycker att det är ganska gott, inte jättegott, men okej..

Haha CX

Vad har ni gjort idag?

Jag har vart på Överby med en av mina bästa polare

och vart med henne när hon julhandlat julklappar till hennes

familj.

Höhöhö cx

Igår gjorde jag en miss, med julkalendern höhö..

Så nu fick ni se den i förtid cx

Det är som när man öpnnar fel lucka i julkalendern! xD

Ugh, sånt är hemskt tycker jag ^^

 

Nu till rubriken; 

Vill ni ge en rolig komplimang till någon och inte bara nån gammal,

tråkig och vanlig komplimang?

(Cheesus, det här börjar låta som en gammal TV-Shop reklam)

Innocent är ett företag (eller nåt) som gör juice och dom har 

gjort en sida som man kan välja mellan olika

roliga komplimanger! c;

På bilden har jag valt de 3 roligaste komplimanger jag hittade xD

 

Sidan hittar ni här: 

http://www.komplimangsgeneratorn.se/

 

Ni kan skicka komplimangerna till era polare på twitter eller på fb!

Modernt, va? xD

 

Well, nu ska jag sova ;)

 

OYASUMI!  


Av Angelique Jallow - 1 december 2014 11:00

Hellu! C:

Hej och välkommen till julkalendern dag #1 xD

Nejmen haha cx

Dagen "tema" or whatever i julkalendern är vad ni relaterar till dessa bilder! 

 

Till exempel: "Bilden på granarna relaterar jag till, för vi ska köpa en gran på lördag", eller 

Bilden på julkulorna: Iår ska vi ha röda och silvriga julkulor i vår gran" osv cx


Tyvärr så är inte jag världsbäst på att förklara saker och ting, men det är väl något jag får jobba på? 

cx

Well, ha en fortsatt bra dag! ;)


SAYONARA!

 


Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards