kawaiiandnormal

Alla inlägg den 18 december 2014

Av Angelique Jallow - 18 december 2014 20:44

HALLIHALLÅ! :D

I dagens lucka så ligger det ett helt vanllig inlägg helt enkelt ^^

Min kreativitet sprudlar inte så mycket justnu, haha xD

Men den är nog bättre imorrn c;


Nu ikväll så hade vi julavslutning och jag och några mer uppträdde med 9 låtar

för alla de andra på IM.

Det var kul förutom att jag sjöng fel..

+ att jag fick grösnaksbiffar och Janssons Frestelse och jag avskyr

Janssons Frestelse, det är jätteäckligt! :c

Så nu är jag jättehungrig så mamma ska koka gröt c':

Kvällen är räddad! XD

Annars har min dag vart bra c;

Hade faktiskt tänkt kolla på en gammal goding nu ikväll,

Hitta Nemo om ni kommer ihåg hihu~

Den har jag inte sett sen jag var typ 7 år, och mina vänner, det var ett bra tag sen cx

Det är rättare sagt nästan för ett decennie sen ;o; (Alltså 10 år sedan)

Herregud! Att man kommer ihåg så gamla saker ;3;

Hahahah cx

Imorgon ska vi julhandlar för då får vi pengar, och på lördag ska jag förmodligen

åka och julhandla med Mannen och hennes familj C:

Man kan typ säga att det är min andra familj :')


Nu ska jag gå och hämta mina hörlurar så jag kan kolla på Moa Murderess' nya tutorial innan min dator dör

och så ska jag kolla om mamma har gjort min gröt än cx


SAYONARA!

   

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards