kawaiiandnormal

Alla inlägg den 15 december 2014

Av Angelique Jallow - 15 december 2014 21:00

Hej :3

Hur har ni haft det? ^^

För en stund sedan kom jag hem efter bågskyttet och när vi skulle cykla till en plats

där vi brukar mötas så cyklade vi förbi en grupp killar.

En eller flera av dom går på IM så som jag gör och dom gav en påse med något grönt i och 

jag antar att det var marijuana eller spice eller nåt sånt.

En av killarna som jag vet går på IM heter Egzon och jag visste att han höll på med sånt

så jag var inte speciellt förvånad..

Jag är emot alla droger (iallafall "gräs") och har aldrig och tänker inte göra det heller - röka gräs.

Det är ju helt meningslöst och äcklig och dumt.

Nej usch!


Jaa..

Jag har väl inte direkt nånting att skriva direkt.. xD

Förutom att på julafton/juldagen på BBC America kommer 10 års-julspecialen av Doctor

Who sändas! :D

Snurrande julgranar, skrämmande snögubbar med huggtänder och robot tomtar är jag glad över 

att de inte finns på riktigt! xD

Eller gör dom..? ;o

Hahahah cx

Nu ska jag göra iordning ett inlägg till imorgon, och så ska jag öva in en låt

till imorrn :')


SAYONARA! 

 

  


Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards