kawaiiandnormal

Alla inlägg den 3 december 2014

Av Angelique Jallow - 3 december 2014 16:02

Hej hej! :D
Justnu kollar jag på en serie som heter American Horror Story.
Den är ganska creepy så jag rekommenderar att inte kolla på den om du är under (minst) 15 år om du inte vet att du klarar såna filmer eller serier.
Jag får extrema mardrömmar av att kolla på skräckfilmer, så den här serien är (förhoppningsvis) den sista serien med skräcktema som jag någonsin kollar på.

I den här luckan bjuder jag på ett serietips :3
Inte AHS, för den är ganska brutal, hehe..
Men Doctor Who kan jag rekommendera! :D
Det är en sci-fi serie som handlar om en man som kallas för The Doctor. Han reser i en sorts "tidsmaskin" som kallas för Tardis som ser ut som en blå telefonbox från ca 1940-talet.
Doktorn räddar olika planeter och i vissa fall Jorden och ibland tar han upp "medhjälpare" som tex. Amelia Pond och Rose Tyler.

Ni kan ju kolla upp det lite mer på Google eller så kan ni gå in på BBC om ni förstår och kan läsa engelska. :3

SAYONARA!

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards