kawaiiandnormal

Alla inlägg den 5 december 2014

Av Angelique Jallow - 5 december 2014 11:00

Hej! :D

I denna lucka hade jag tänkt ge er en Dagens kollage eller Dagens bild!

Hmm... Ni får se helt enkelt ;D

Hur har er dag vart idag då?

Hur var det i skolan, på jobbet, ute på stan eller liknande? :)

Tur att det är fredag och helg och att det inte är måndag! xD

Ojoj, Sverige.. Vi har ett resultat!

Kan jag få en trumvirvel, tack?

**Trum, trum..**

 

WOHOO! ETT BILDKOLLAGE MED BARA MOPSAR! :D

Ni kanske inte vet det, men jag älskar mopsar!

Dom ser så djupa ut och så glada!

Och så snarkar dom :D

Det är så jävla gulligt så det finns inte! :'D

När jag blir vuxen och har stadigt med ekonomin osv så ska jag skaffa en mops! :D

Innan jag dör ska jag skaffa en mops ;D


Mopsar gör mig lycklig, OKEJ?! 

Hahah cx


Nejmen, ni får ha en fortsatt bra dag/kväll! ^^


SAYONARA!

 

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards