kawaiiandnormal

Alla inlägg den 8 december 2014

Av Angelique Jallow - 8 december 2014 18:11

Hej! :D

I dagens lucka får ni se vad jag önskar mig i julklapp! :D

 

Detta och lite mer är vad jag önskar mig i julklapp :')

Nu direkt efter det här ska jag ändra bakgrundsfärg till vitt :3


SAYONARA!


Av Angelique Jallow - 8 december 2014 09:20

Morsning korsning! :)
Justnu sitter jag i skolan med musik i öronen medan alla andra i min klass kollar på Fåret Shaun.
Anledningen till varför jag inte kollar är för att jag hatar det programmet mer än allt i världen typ.
Så jävla dåligt så det finns inte.
Jag ska by the way försöka att lägga ut julkalendern vid 20:00-tiden.
Men jag kan inte lova något ^^
På onsdag så ska vi bowla med klassen, men vi kommer bowla på ett ställe där de har nötter i maten och jag är jätteallergisk mot nötter så då sa jag det förra veckan till lärarna.
Men min mattelärare Abdel sa idag att dom skulle kolla om dom skulle försöka ta bort det men dom kunde inte lova nåt?!
Jag menar kom igen, VAD ÄR DET HÄR FÄR BULLSHIT?
Jag tänker inte vara med och bowla och det kommer jag säga till lärarna.

Ha en fortsatt bra dag!

SAYONARA!

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards