kawaiiandnormal

Alla inlägg den 12 december 2012

Av Angelique Jallow - 12 december 2012 21:30

Hej,

Ny header, vad tycks? Själv tycker jag att den är oerhört ful och skitdålig. Jag använde paint, det var därför.

Jag måste nu stänga ner datorn för att mamma säger att jag måste gå och lägga mig, men joren går under klockan 00.00 sägs det!

Jag har en omröstning där ni får välja om ni vill ha julklapp eller inte. Jag hoppas ni vill det! Annars får jag väl ge den till någon annan.... Shame...

Om vi inte synes imorgon, syns vi säkert aldrig mer.

Ni ska få en bildbomb bara för att jorden går under idag / inatt :



                + en bild på headern! Den fula headern -.-''


SAYONARA !!

Av Angelique Jallow - 12 december 2012 07:34

Idag är det 12.12.12 Sista dubbel / trippel / frippel siffran på året! Jorden sägs också gå under idag... Undrar om det är sant... D: Hoppas inte det, jag vill inte dö oskuld! F har redan packat en väska med saker hon ska ha om jorden går under. Ficklampa och sådant. Men inte jag och det skulle jag banne mig ha gjort!
Men nu ska jag äta färdigt min gröt så att jag kan skynda mig till skolan.


SAYONARA !!

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards