kawaiiandnormal

Alla inlägg den 21 december 2012

Av Angelique Jallow - 21 december 2012 23:24

Halloj!

Hur mås det idag? Här mås det bra! Vi har jullov (ÄNTLIGEN!) och det känns riktigt bra! Liksom, vem vill inte ha julklappar, julmat / julbord och massa släkt och vänner som har kul? Det är riktigt awesome!

Det är så tragiskt, jag har blivit förkyld såhär 3 dagar innan jul :( Och det känns inte riktigt helt okej... Idag är det kanske 5 år sedan min första hamster Tjockis dog. Jag har ett kort på henne som, jag en dag när jag blir stor, ska tatuera in på min arm. Så vi tände advents staken för lilla Tjockis. Jag saknar henne så himla mycket så det inte är sant och det finns ingen annan hamster som är lika bra som Tjockis var.

Inte mer om det, torka tårarna och gå vidare i livet;

Idag var jag med bästa T och L och sedan kom J och köpte en julklapp till hennes kille, sedan kom M, D och M's kille A. Ja, det var många bokstäver, men det får ni leva med så länge jag inte får säga vilka dessa personer är!

Jag har väl inget mer att säga om det, vi syns säkert imorgon eller på mobilen... Jag hade tänkt att jag ska göra nattinlägg för de som är uppe på natten, men då är det ju jag som får lida... Men jag gör nästan allt för mina läsare!

Med nästan allt menar jag:

  • Inte springa naken / bara underkläder / bara morgonrock
  • Inte busringa (eller jo kanske..)
  • Inte blanda ihop något äckligt och äta / dricka det

Snart fyller jag år by the way! Eller, snart och snart, jag och min tvillingyster fyller ju år på samma dag; så vi fyller år den 25 februari. Mer behöver ni inte veta för i detta fallet vill jag vara anonym.

Min käraste vän F har antagligen brutit tån då hon slog i tån i ett bord... Stackars F!!


Men nu ska jag nog sova... Ni får en bild eller två utav mig nudå, så syns vi säkert imorgon!

 

Japp, bara 3 dagar kvar! Hur många julklappar har ni under er gran?


SAYONARA!!



Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards