kawaiiandnormal

Alla inlägg den 27 december 2012

Av Angelique Jallow - 27 december 2012 13:25

Förlåt för att jag inte har bloggar på ett tag. Jag glömde kanske att säga att jag tog lite jullov över bloggen. Jag lovar att jag säger det nästa år! Det är därför jag inte har bloggat på sistone och dels för att jag inte har vart på humör. Jag glömde också att skriva god jul till er läsare. Förlåt för det också! Som rubriken lyder så är detta antagligen ett förlåt-inlägg.
Idag skulle jag och syrran vart med A, en kompis till oss som bor i Främmestad. Men mamma ville inte köra, så då ringde vi F och frågade om det gick att va, men hennes mamma mådde inte så bra, så då ringde syrran S och frågade om det gick att va men då satt hon i en bil på väg till Överby. Men hon skulle ringa om det gick. Så i väntan på att hon ska ringa ska jag antingen spela / träna lite på ps3, eller så streck tittar jag på SAO (Sword Art Online). Jag är deppig idag och har inget att göra typ. Förutom att vänta.
Jaha, jag tror jag är klar med inlägget nu. Fast ni kanske undrar varför jag inte lägger upp en bild på de julklappar jag fått? Jo, det är såhär att jag har kompisar som kollar min blogg lite ibland och det är en julklapp som de inte får se förrens vi börjar skolan så det är därför. Jag vet inte om mindre en bild nu i slutet på inlägget... Jag är tråkig idag. Fruktansvärt tråkig. Nä, jag ska banne mig träna idag! På ps3:t alltså.

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards