kawaiiandnormal

Alla inlägg den 20 december 2012

Av Angelique Jallow - 20 december 2012 19:39

Tragiskt, tragiskt...

Hej by the way!

Det hände något så tragiskt förra veckan! Jag och / eller Sanna råkade tappa bort min julklapp som jag hade fått utav F. När jag kom hem blev jag jätteledsen och började gråta hysteriskt. Jag blev jättearg på mig själv. Jag grät jättelänge. Men för en timma sedan kanske så åkte jag och modern min till Etage i Trollhättan, Överby och köpte en ny julklapp till mig som F ska skriva sitt namn och sånt där på. Så att det iallafall ser ut som den jag fick innan. 

Jag ska måla naglarna sedan efter att jag är klar med datorn och när jag skrivit lite grann på en "bok" på Google Drive.

Bara jag som tycker att Google Drive är jättebra att skriva med? Anyway, Kurtan (mammas hamster) håller på och bökar i sitt sågspån och sånt där och nu har han fått något i ögat. Och så ser det ut som att han har "påsar" under ögonen. 

Jahapp, jag måste bli klar, mamma ska sova... Ni kanske får en bild eller två i slutet av inlägget! By the way, hur blir er julafton / juldag / annandag jul? Hit kommer min moster och hennes man, BenGE's barn resp. kille, och ja... det är väl dom som kommer typ... Vad jag vet iallafall. 

Imorgon börjar jag halv elva och slutar en timma efter det! Jag, F och syrran ev. några mer ska "fira" jul efter skolan i skolan. Kan låta knepigt men det lät bättre i huvudet. Vi ska öppna paket som vi gett varandra, kanske sjunga lite julsånger och kanske äta lite godis eller nåt. 

Här får ni några bilder, för nu ska jag ta vidare hand om mina hästar på Howrse och kika med min kära vän Elisia!

By the way, om ni undrar vad Howrse är så är det typ som ett online spel. Men bara typ!

Länk (om det funkar..) 

http://se.howrse.com/jeu/

Jag tycker det är jättekul och jag har kanske ett 20-tal hästar där. Om du skapar ett konto där, adda gärna mig som vän! Där heter jag: 

Angelique9898

Jaja, ni kanske ville ha en bildbomb:

   

Det blev mig allt en liten bildbomb... Ja, ja whatever, kanske blie mer påmobilen sedan!


SAYONARA!!

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards