kawaiiandnormal

Alla inlägg den 17 december 2012

Av Angelique Jallow - 17 december 2012 22:52

Hejsan, ett LITET hastigt inlägg såhär på kvällskvisten! Jag ska bara skriva om den här snygga skon och sedan ska jag kanske berätta om vad som hände på gympan.

Den här snygga skon kostar 749:- och jag hittade den på Mylovebasket. Märket heter Abbey Dawn av Avril Lavigne och, nej, jag kan inte uttala hennes namn, men jag kan stava det! Det är bra, fortsätt så! Jag tycker dom är skitsnygga, fast det kan verka konstigt, men jag gillar verkligen inte rosa! Lilla konstiga jag... Ja, ja, whatever, den här skon har klack och finns inte i min storlek. Tyvärr. Men snart. Kanske. Hoppas vi. Eller inte. Åh, gud, ÅNGEST, PANIK, STRESS!!!

Jag är trött och hyper <--- där har ni min förklaring! Den är skon är jättefin och cool och har en liten hallå-titta-på-mina-tår-om-jag-inte-har-strumpor-på-mig-tittut och utåtriktade-spetsig-trubbiga nitar på typ hela skon.Bild på den här fina skon om den syns...

Abbey dawn by avril lavigne - Abbey Dawn by Avril Lavigne stilet hos MylovebasketDet är nog inte alls den snyggaste skon jag sett.

DET SOM HÄNDE PÅ GYMPAN:

Jag slog i svanskotan. Jao.


SAYONARA, GOODBYE, AUFWIEDERSEHN!!

Av Angelique Jallow - 17 december 2012 19:28

Tjenare, vinnaren har nästan tjatat sönder efter ett inlägg. Alltså Elisia som vann "Julklappen".

Hon är jättekul att kika med på Kik (Hehe...) och hon har en Svampbob Fyrkant huvtröja som är jättefin! 

Justnu tar Jaqueline ett bad och så fort hon satte sig blev hon ett totalt fiasko. Hon fjantar sig som bara den och vill ha mer och mer uppmärksamhet och det är just det jag hatar! Alltså, sorry, alla vänner och familj, men jag är jag och det kan ingen ändra på. Så himla irritrande, jag blir så sur!

Anyway, jag har blivit medlem på "Mylovebasket" och det är inte nåt så märkvärdigt med det egentligen. Party in da haus, jao! Nej, men allvarligt, det är faktiskt jättetråkigt och jag fattar knappt någonting. Ja, ja, inte mer om det, jag tror jag ska berätta om morgondagen faktiskt! Jo såhär är det:

  • 6:45 - Gå upp, ta på kläder, ta med sig smink i min medicinväska
  • ca 7:04 - Gå till skolan med min kära syster yster
  • 7:?? - Vara vid skolan eller något....
  • ??:?? - Äta frukost i en timma ! X)
  • ---- - Gå runt i skolan

Vi får se vad som händer efter det men imorgon är det:

 

Jaha, men nu ska jag snart vara klar för jag måste ta mig nånting att äta och sedan ska jag borsta tänderna och sedan gå och lägga mig. C: För imorgon ska jag upp tidigt!

Men sedan ska jag blogga om något jättesnyggt! Men, men:


SAYONARA!!


Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards