kawaiiandnormal

Alla inlägg den 24 december 2012

Av Angelique Jallow - 24 december 2012 09:11

Jag bytte ut juldagsmorgon till julaftonsmorgon. Thihihi, det passade bättre idag. Eftersom det är JULAFTON idag!!! Men jag kan inte fatta det (fortfarande...)
Iallafall, jag höll Kurtan förut och han har helt plötsligt blivit ivrig när man plockar upp honom. Han liksom måste springa runt in i tröjärmar och springa runt i morgonrocken. Och så har han "påsar" under ögonen som jag sa i ett annat inlägg. Dom här "påsarna" ser ut som runda cirklar runt ögonen. Och så tappar han lite päls. Jag hoppas att han mår bra; jag vill inte att Kurtan ska dö. Jag vill inre att någon hamster alls ska dö. Men Kurtan är inte kal. Som tur är.
Efter frukosten ska jag och syrran få öppna ett paket! Det ska bli roligt, för jag tror jag vet vad det är och jag vet att det / den är köpt på Gamestop (Etage, Överby, Trollhättan)!
Men, nu ska jag ta min astmamedicin och lite näspray och sedan ska jag äta och vad jag ska göra efter det vet ni ju för jag skrev det innan allt det här. Det var mig allt en lång mening, du!
By the way, ni som är spända inför idag, imorgon, övermorgon eller vadsomhelst, ta det lungt och bara chilla, det kommer bli bra ska du / ni se!

SAYONARA & GOD JUL !!

Av Angelique Jallow - 24 december 2012 01:41

Nu är det praktiskt taget julafton! Klockan är 01:32 och jag ska egentligen sova vid det här laget... Men jag kan inte! Jag kan aldrig sova dagen före nånting spännande. Det är jättekonstigt, men det är nog för att jag är så taggad, speedad och spänd. Fast det är kanske samma sak? Nä, alltså, jag har ingen aning ich jag bryr mig faktiskt inte!
Jag skriver blogginlägg på min iPhone justnu, så jag kan tyvärr inte skriva nånting på Team Chibi. Vad tycker ni om karaktärerna? Jag tycker om att Kyoto och Ibanyo håller varandras händer och snurrar. Det ser så romantiskt ut! Alltså att det ser ut så på omslagsbilden...
Jag tycker bilden blev riktigt bra! Jag gillar den verkligen! Jag känner att det går som smör i solsken på den här bloggen! Vilken tur att bloggplatsen fick en app till iPhone! Min dag, varje dag, är räddad!
Vet ni, idag fick jag gå och lägga mig hungrig. Som alla barn i Afrika får göra varje dag.
Men nu ska jag ta hand om min Megu Adama och sedan ska jag kika med världens bästa asiat som kommer från USA eller något! Han är jättesöt!

SAYONARA + GOD JUL !!

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards