kawaiiandnormal

Alla inlägg den 23 december 2012

Av Angelique Jallow - 23 december 2012 21:13

 

There you go!


SAYONARA & GOD JUL !!

Av Angelique Jallow - 23 december 2012 20:16

Japp.

Vad menar du med Team Chibi tänker ni / du nog. Jo, såhär är det:


Jag hade tänkt skriva en berättelse, eller en "storie" som jag vill kalla det, som ska få heta Team Chibi. Jag har redan gjort en bild som ska spegla karaktärerna (fast med andra namn förutom Kona~Chan...)! Jag kommer skriva på Google Drive och om ni vill läsa den så kan jag kopiera över den hit så kan ni få läsa den.


Men vad kommer den handla om?


Den kommer att handla om en kille och en tjej som dansar. De är ett crew. Tjejen heter Kyoto och killen heter Ibanyo. I deras crew är det Konata, Miku, Kaito, Luka, Fuki, Yui, Loi, Yu, Kibi, Koi, Sajji, Alpha, Sama, Pretty, Miu och Pichu. De dansar allt från folkdans till street och försöker bli mästare. Men Joy och Emi gör allt för att stoppa dem. De vill vinna allt och ta hem segern. Alla som jag har raddat upp går i samma skola. I highschool. 


Är den bra?


Jag tror det. Näe, men jag hoppas att den kommer vara bra, för det är ju jag som gör den! Säg gärna vad ni tycker om den justnu så att jag får veta vad ni tycker.


SAYONARA!! + GOD JUL !!



Av Angelique Jallow - 23 december 2012 17:32

Halloj!

Jag vet inte varför jag skrev tuggummi som rubrik, så fråga snälla inte. Idag har jag, mamma och syrran vart i Sollebrunn och handlat och sedan åkte vi tillbaka till Trollhättan för att hämta Fredrik för han skulle till Junkyard. Efter det släppte vi av Fredrik hemma hos sig och sedan åkte vi hem. Jag vet inte vad jag ska skriva, jag har slut på ideèr... Eller, jo, förresten, ha en fortsatt rolig kväll, så syns vi säkert sedan, eller så syns vi imorgon!

   

Hon på bilden ovanför är Konata~Chan och är (typ) huvudpersonen i Lucky Star! Ni borde titta på den Animen! Fast, vissa säger att den är barnslig, men det tycker inte jag! Nu ska jag titta på julkalendern och efter det kanske äta lite och efter det, ska jag måla naglarna!

Det blir säkert bild på hur mina naglar ser ut sedan, som mobil inlägg, men jag kan inte lova något!



SAYONARA & God Jul

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards