kawaiiandnormal

Alla inlägg den 19 december 2012

Av Angelique Jallow - 19 december 2012 20:53

Ja, du där, med det fina håret, de fina kläderna. Ja, du med de där strålande glittrande ögonen! Jag ville bara säga att


Hur kort eller lång du än är, så är du lika fin som alla andra, även om du är tjock, smal, mullig eller bara lite knubbig. Du är nog det vackraste jag sett! Ändra inte på ditt utseende, om du vill vara lika fin utsidan (om du använder smink,) ät smink då, du blir antagligen finare då, men det är inget jag rekommenderar.

Ta det lungt och chilla, ingen kille i hela världen vill ha ett smink vrak...

 

Lite rena ord för själen, säg det här till dig själv varje dag, du ÄR fin, du måste inse det!

 

Whatever, iallafall, nu lyssnar jag på en låt av Evanscene som heter typ nånting med "My Immortal". Den är fin, verkligen och, tro det eller ej, men jag menar det. Kanske inte världens mest bästa låt enligt min smak men den var bra. Trots att jag gillar all musik.... Yes, I'm the weirdo!

Oj, oj, nu vet jag inte vilken text storlek jag hade från början, whatever ingen bryr sig. Förutom jag. Jag måste byta! Nu så blev det äntligen rätt! Fick lite ångest där, men nu är det lungt.

 

Jaha, eh, vad ska jag skriva om nu? Å, herregud, världens undergång är på väg på riktigt! JAG HAR INGET ATT SKRIVA OM!!! 

Jo, jag kanske gör en ny header imorgonn för nu ska jag titta på julkalendern från igår och idag.

Så jag får väl säga det där jag alltid säger i slutet men plus att ni får en bild också! 

    

 

SAYONARA!

 


Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards