kawaiiandnormal

Alla inlägg under januari 2013

Av Angelique Jallow - 26 januari 2013 18:07

Tjenare!

Idag har det vart en ganska lugn dag iochmed att jag vaknade först vid 1 eller 2 och syrran vaknade vid 2 eller 3. Vid 3 åt jag frukost och tittade samtidigt på Tuck Everlast på Netflix i mobilen. Jag rekommenderar den filmen verkligen, den är jättebra! Fast jag är bara typ i mitten, men den andra halvan är säkert skitbra!

Iallafall, mamma gör DONUTS. Åh, det är så himla gott och jag trodde inte att vi skulle ha alla ingredienser (jag hittade inte jästen...) men det hade vi visst...

Jag älskar donuts, det är typ en del av hela lilla jag och jag består av många mappar. Jag vet inte hur jag fick ihop det där men jag tor att ni fattar. Eller så gör ni det inte... Hursomhelst, hur har er dag vart idag? Min har vart lugn, som jag sa allra först, men jag ville säga det igen. Jag är flum bara så ni vet om ni undrar varför det står så konstigt. Men det kan också vara datorn för den är det helt klart något fel på...

Snart fyller jag år by the way! Eller, jag och min tvilling fyller år. 15 år och därmed är vi straffmyndiga och byxmyndiga. I vissa affärer får man tillochmed köpa energidryck när man är 15. Jippie, monster ^w^ Den orangea och den blåa är godast. Eller, nej, det går inte att välja... Alla som jag har smakat på är goda.

Jag är inte frisk än, om ni undrar det, jag hostar fortfarande lite men hostar inte på natten. Vad jag vet.

Ååh, vad jag saknar sommaren! Solen, värmen, stranden, vattnet, att äta glass, Tanumstrand...

Well, än är vi inte där... Och det är fortfarande vinter T^T Jag vill inte ha snö längre, jag vill kunna cykla till skolan utan att halka, jag vill kunna gå ut utan att det ska behöva vara så satans kallt. Usch, och utan att bli förkyld också!

Det vore livet, det! I höst börjar jag nian. Jag kan inte fatta att jag snart går ut åttan. Det har gått fort och jag vill gå ut skolan med bra betyg och stolta föräldrar. Jag vill ha ett bra år och ett sommarjobb med en av mina bästa vänner. Ett bra sommarjobb där jag får bra betalt.

Ett bra musiktips jag har är att lyssna på Locked out from heaven av Bruno Mars! Den är freakin' awesome och jag älskar den! Lyssnar på den överallt där jag har wifi. Man känner sig så cool när man lyssnar på den, kan verkligen inte sluta. Och så är den så bra så man vill bara sjunga med. I mattaffären, i djuraffären, ute på stan, i bilen, när du är ute och går, ja överallt helt enkelt! Love it!

Nu ska jag gå och rita lite på deviantART, men hade gärna velat skriva lite mer, men känner att om det här blir för långt, så kommer ni nog inte att läsa det...

Jag ska nog snart ha en tävling men har inget pris ännu... Men vi får se om det blir något!


SAYONARA!!

Av Angelique Jallow - 25 januari 2013 19:12

Hai!

Som ni ser så har jag bytt design (eller har jag? Det är frågan!) och header om det nu inte är samma sak...

Skit samma, visst är den snygg? Jag älskar headern verkligen, det är nog den bästa på länge! 

Jag ville bara säga att jag har ny header och design, så vi syns säkert imorgon! Jag mår inte så bra så det kommer nog inte så många inlägg.


SAYONARA!!

Av Angelique Jallow - 25 januari 2013 14:43

En eftermiddag med Etta James slår aldrig fel! Hej, by the way! 

Jahapp, idag vaknade man vid halv 1 eller halv 2... Bra start på dagen eller inte, bara man är vaken!

Igår blev jag chockad, men jag tänker inte säga varför och jag är fortfarande chockad.

Jag är fortfarande sjuk och det kommer säkert vara ännu mer dålig uppdatering eftersom jag inte orkar skriva när jag är sjuk, men nu är jag på bättringsvägen så jag tror säkert det blir mer inlägg per dag iallafall. Jag har ingenting att göra så medans jag är på datorn justnu så kommer jag göra en ny header men jag är inte säker på om jag kommer lägga upp den, för den kanske bara blir "reserv".

Jag tror jag kommer till skolan på måndag, ska bli skönt att träffa alla sina kompisar igen! 

Men detta var nog allt jag tänkte säga, har nog inget mer...

Men vi syns väl senare hoppas jag, eller så synes vi imorgon! C;



SAYONARA!

Av Angelique Jallow - 23 januari 2013 16:03

INSPIRATION~

Kawaii Des~

       

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

SAYONARA RAINBOW FISH !!

Av Angelique Jallow - 23 januari 2013 13:52

Hej!

Anledningen till varför jag inte har bloggat är för att jag är sjuk. Men idag är jag på bättre vägar men jag tror kanske inte att jag kommer till skolan på torsdag eller fredag. Jag vill vila ut mg så mycket det bara går. Åh, vad jag längtar efter att bli frisk igen! Och sommaren längtar jag också efter! By the way, mitt ansikte är lenare än förr. Kinderna känns som mjukaste sammet, näsan som lenaste silke... Kanske är det fuktigheten i lägenheten som gjort det?

Jag vet inte om ni får bilder idag, nyser typ 24/7 och hostar om vartannat. Och det här kan låta konstigt men om du är sjuk och får "host attacker", alltså att du hostar gång på gång men det inte kommer upp något slem, ta då några klickar Heinz tomat ketchup och ät. Det hjälper faktiskt. Jag lovar! Det låter äckligt (fast jag tycker det är gott... ^^) men det funkar. Iallafall för mig...

Jag vet inte vad jag ska skriva mer om... Ja, just det! Jag har typ minnesförlust eller nånting så jag kommer typ inte ihåg nånting. Jag tror jag duschade förut men jag kommer inte ihåg, men eftersom mitt hår är blött så borde jag nästan ha duschat. Jag skojar inte, det här är liksom inte så kul (speciellt inte om man ska ha prov... O.O), men jag klarar mig. Vem vet, det är nog inte permanent tror jag. Det kanske bara är en såndär förkylnings "minnesförlust".

Det är nästan vårväder ute, bara det att det är så attans kallt. Och är det nånting jag är trött på så är det kylan. Och förkylningar.

Syrran och S är på manga möte på bibblan och jag ville följa med men då sa S att jag får följa med nästa onsdag. Men jag hoppas att det inte krockar med min klarrinett lektion som är kl 16. Jag vill verkligen, VERKLIGEN gå på det där mötet nångång.

Jag tror att ni får nöja er med all den här texten och kanske någon bild till, men nu ska jag rita på deviantART. ^^

       

Jag älskar dom här bilderna! Haha, I'm lovin' it...


~SAYONARA RAINBOW FISH!!~

Av Angelique Jallow - 18 januari 2013 15:28

Hej!

Jag känner att jag inte har bloggat så mycket men jag ska banne mig skriva lite mer idag än vad jag gjorde iförrgår och igår. Lite dålig uppdatering kanske...? Fy skäms på mig! Förut när jag och S skulle gå till stan (S skulle med bussen) så gick vi förbi ett parkeringshus och en återvinningstation när en man med en hund går förbi på andra sidan gatan. Hunden börjar typ bita på nånting eller något och gubben bara skriker: SLUTA MED DET DÄR DIN JÄVEL! Jag och S blir jättepaffa, för den här mannen låter riktigt förbannad. Jag och S börjr diskutera att så säger man inte till sin hund. Dum man! 

Justnu lyssnar jag på musik och har det allmänt bra ;P Och redigerar lite bilder på pizap och sånt där. Ikväll blir det symfoniorkester och jag orkar verkligen inte. Jag har inget intresse för sånt längre... D: Tråkigt... Men mamma ska snart göra pannkakor, hoppas jag...?, och det blir goda saker det! 

Jag vet inte vad jag ska göra idag, jag har inga ideér på vad jag kan göra... :/ Kanske sjunga litegrann? Ja, jag vet inte. Idag fyller min klasskompis 15 år! GRATTIS! Vi sjöng för henne på biblioteket i skolan när vi hade musikteori. Vi hade ganska kul, tycker jag, för annars är det ganska tråkigt.

Jaha, känslan man när man sa till mamma att man ville ha pannkakor för typ 20 min sen och kommer nu och säger att jag får ta smörgås och varm choklad... Under de 20 minuterna satt mamma framför datorn. Någon gång ska jag ta och gömma den och säga att hon måste inse att hon tillbringar alltför mycket tid framför datorn.

Men ni ska få några bilder och sedan får jag väl säga hejdå. För stunden. Tror jag.

                 


SAYONARA!  

Av Angelique Jallow - 17 januari 2013 19:35

Hej!

Hur mår ni idag? Jag mår suveränt och har laddat ner några appar från google store eller vad det nu heter. På datorn då alltså. Jag har ingenting mer att skriva så det här blir ett antagligen ganska tråkigt inlägg... Tragiskt, tragiskt. Men vi får väl säga:




SAYONARA!

Av Angelique Jallow - 16 januari 2013 19:37

#Halloj, i stugan!

Nej, jag orkar faktiskt inte skriva ett inlägg, är jättesur! Jag hade skrivit ett inlägg redan och skulle precis skriva det jag alltid skriver i slutet av varje inlägg - när hela firefox startar om och allt det jag hade skrivi försvinner!

"@#¤%&/(()=)/!%¤%¤I&/=()=()?=&/((&% vad jag HATAR NÄR DET BLIR SÅ!








SAYONARA!!

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards