kawaiiandnormal

Alla inlägg under januari 2013

Av Angelique Jallow - 6 januari 2013 22:18

Det blir tillfällig header för tillfället, har inte den datorn där den riktiga är...




SAYONARA!!

Av Angelique Jallow - 5 januari 2013 19:49

Hej!
Ett lite snabbt inlägg. Jag hade tänkt börja med en kategori som ska få heta Inspiration. Jag har velat göra en kategori ganska länge som ska få heta just Inspiration, men jag har inte hunnit eller orkat. Men nu ska jag äntligen göra det! Fast på datorn. Anledningen till varför jag vill göra kategorin Inspiration är för att nästan alla har det och alla bloggar som jag läser har det så varför inte jag? Men det blir nog mest bilder från mobilen och kanske inte såna där glamorösa från tumblr... Men det kommer iallafall bli något! Men vi ses, jag kommer göra ett till inlägg på datorn alldeles strax!

SAYONARA

Av Angelique Jallow - 4 januari 2013 01:19

Välkommen till år 2013. Jag ville säga gott nytt år på nyårsafton men jag hade helt enkelt inte tid. Men om jag gjorde ett gott nytt år inlägg, får ni ursäkta mig! Kanske lite sent att säga gott nytt år nu kanske, men jag säger det ändå: GOTT NYTT ÅR!!
By the way, jag är jättevarm, och idag / inatt blir det ett nattinlägg. Imorgon / idag, ska jag och syrran åka till Nossebro för att ta den allra sista livmoderhalscancer sprutan. Typ direkt efter det ska vi va med A. Hen som bor i Främmestad alltså. Jisses, vad jag saknar Främmestad! Det är så sorgligt, jag kommer bara ihåg hur det ser ut på sommaren. Den varma asfalten, cruisering, kompisar... Bara jag som längtar till sommaren?
*Nu byter vi samtalsämne..*
Om en månad fyller jag och min tvilling 15 år! Pappa ska hjälpa mig med en moppe, och jag hoppas verkligen att jag får en! Och så hoppas jag på att få ett bankomatkort och pengar. Något annat vill jag inte ha. Eller jo kanske lite grejjer från mina kompisar...
I sommar ska jag börja sommarjobba och funderar på att göra det i kommunen, på Fidos eller någon annanstans med Sanna. Om jag ska sommarjobba på Fidos så gör jag nog det med F och syrran. Men om jag satsar på att sommarjobba hos kommunen, så gör jag nog det själv.
Vet ni, jag hatar verkligen autocorrect på IPhone. Det är så störande! En sak till jag önskar mig i födelsedagspresent är iPhone 4 skal.
Och FIMO modellera.
Haha, laughoutloud vad jag är rolig! Nä, men, vi har Netflix på ps3:t så mamma har blivit medlem där. Så nu tittar vi på film typ dygnet runt...! Men det är ganska kul. Ända tills man börjar skolan iallafall...
Idag var jag, mamma och syrran i Vänersborg och fixade tandställningen. Jag har supergoda nyheter och det är att nästa gång ( 7 februari) så får jag ta bort den!! Jag är överlycklig, för egentligen så skulle jag fått ha den i 2 år men jag har bara haft den i 1 och ett halvt år!
Syrran däremot, får ha den i 2 år. Stackarn....
Jag tror jag är nöjd med det hör inlägget faktiskt. Men jag måste bara säga att jag har haft en fantastisk dag med S. Vi var på älvhögsborg och badade. Vi hade det skitkul och skrattade en aning mycket!
Jaha, men sov gott och dröm sött,

SAYONARA

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards