kawaiiandnormal

Alla inlägg den 3 augusti 2013

Av Angelique Jallow - 3 augusti 2013 20:29


Jo, jag gottar mig såklart med wafers (kex) från coop! Haha, dom är så goda, men jag blir så törstig fort. Köpte också miniriskakor med smak av tomat och basilika.  Justnu lyssnar jag på Yohio (på Spotify) när han sjunger "Himlen är oskyldigt blå" och han är ju såklart asbra! Åh, jag tror jag dör eller något.. 


Har inte något speciellt att säga justnu.. Men, men får väl kolla efter billiga bodymists på google eller nåt.. Så ja,



SAYONARA!

Av Angelique Jallow - 3 augusti 2013 11:44


Okej, kanske inte godmorgon då, men hej!

Jag vaknade för sisådär 2 timmar sedan, men jag tänkte att jag slänger in ett morgoninlägg efter att jag ätit. Och nu har jag ätit! Hehe..

Idag ska jag ju åka hem till Sanna fast det gör jag inte förrän vid ca halv 1. Eller kanske 20 i.. Det tar nämligen inte så lång tid för mig att cykla från stan till Lextorp. 


Haha.. Jag vet ärligt talat inte vad jag ska skriva om mer justnu.. Åh.. skrivtorka! D:

Oj oj oj, det är nog bäst jag gör mig iordning nu så att jag inte kommer försent!


SAYONARA! 

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards