kawaiiandnormal

Alla inlägg den 31 augusti 2013

Av Angelique Jallow - 31 augusti 2013 22:57


Hur har er dag vart? Jag har haft det asgött iallafall! :D Hehe. Vi fick vara ute till 22:00 idag och det var ju junkfest, men vi gick/åkte aldrig dit, så det blev inget.. Men imorgon ska vi åka till Överby och äta på Donken :3

Nu sitter jag och skypar med en kompis som heter Aldin och med Frida, min andra kompis :3 Men nu fick jag ont i magen..



SAYONARA!

Av Angelique Jallow - 31 augusti 2013 11:48


Hai!

Jag sitter justnu och tittar på PewDiePie på tv/ps3:t och det är skitkul! C: Haha..Idag är det Junkfest på Junkyard så vi ska antagligen dit. Fast jag tror vi ska till Donken först eller nått.. Vi ska alltså dit med vår asroliga bror för att mamma är i Malmö. Jag vill också åka till Malmö!  Hehe.. :)

Jag blev medlem på en fanklubb sida igår. Som handlar om Yohio (såklart ^^) och det var inte så mycket grejer där, men ändå. Den var på engelska så jag fattade ganska mycket ändå. Hehe. Och nu lyssnar jag på Yohio :3

Han är så underbar :3 Kan inte lsuta tänka på honom och min crush 


Haha.. Och tydligen så är Essie gift med min klasskompis fett, haha! Cx 

Jag vet ärligt talat inte vad jag ska skriva.. Har ingenting att skriva om.. Förutom att det är 31 Augusti idag om ingen visste det. Och om ni bor i Trollhättan så kan ni komma hit och basta med oss kl. 18:00. Haha..!

HEAAARTBREEAAK HOTEEEL, YOU BETTER WAAAAKE UUUUUUUUUUUUUUUUUUUP AND FACE THE HEARTBREAK HOTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL..

HAHAHAHAHAHAH jag har brist på liv! 


.....................................BAHAHAHAHAH..
..XD

Well, well,


SAYONARA!

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards