kawaiiandnormal

Alla inlägg den 11 augusti 2013

Av Angelique Jallow - 11 augusti 2013 23:09


Jag sitter justnu och tittar på tv och försöker skriva det här inlägget med långa lösnaglar. Det går sådär... Jag kan inte skriva så det blir ett ytterst kort inlägg. Jag bloggar säkert mer imorgon! ;) 

Jag och Essie har skaffat oss en ny blogg ssom vi har gjort en massa gifs till. 

Well, jag ska nog gå och borsta tänderna nu..


SAYONARA!

Av Angelique Jallow - 11 augusti 2013 13:16


Jag ska alldeles strax ut på stan med Essi idag. Men inatt så var jag vaken till 5 och skrev en massa saker om Yohio. Jag skrev totalt 14 sidor och hämtade infon från Posh24, GP och Aftonbladet bland annat. 

Jag skrev rätt så mycket eftersom jag fick kramp efter en stund och eftersom jag inte orkade vässa pennorna så tog jag en ny Haha.. Jag har tagit på mig kläder än, så jag får nog skynda mig.. Hehe. 

Jag vill ju ta angelbites och snakebites, så när jag blir 16 så hade jag tänkt ta dom. Eftersom jag önskar mig pengar i julklapp så kanske jag har råd att ta dom i en salong. Men, jag ska nog inte ta angelbites:en samtidigt. Jag ska nog ta en i taget. Det kommer nog bli dyrt, men det får gå.

Men nu kom Essi så jag ska dra nu.


SAYONARA!

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards