kawaiiandnormal

Alla inlägg den 6 augusti 2013

Av Angelique Jallow - 6 augusti 2013 12:18



Jaha, idag ska det tydligen bli extremt oväder här i vissa delar av Västra Götaland *tillgjord röst*.. Haha, nä, men ni kan läsa det på Aftonbladet. Justnu lyssnar jag på musik på Spotify och den musik jag lyssnar på är Yohio's såklart!  Funderar på att rita något men har inga blyertspennor föörutom dom jag ska ha till skolan.. Ska fråga Sanna om jag får använda dom, hehe. Jag hade tänkt att ha länkbyte med någon, och jag har redan frågat min kompis men hon har inte svarat än.. Så jag frågade min syrra och vi ska ha länkbyte. Men det blir isådanafall i nästa inlägg!  Hehe. Jag älskar verkligen den där giraffen, den är ju jättesöt! C: Haha.. Well, ska nog redigera lite bilder så jag kan lägga upp dom på DA senare. Ska nämligen bara vara inne idag eftersom det ska bli extremt oväder. Även om det inte ser ut så.. Det är liksom soligt ute. Men, men, får väl ändå stanna inne och bara spela Grand Fantasia och lyssna på min mans musik hela dagen :3 Shit vad gött! 


Well,


SAYONARA!

Av Angelique Jallow - 6 augusti 2013 00:46


Jag funderar på att kanske dygna och spela hela natten. Spela Grand Fantasia alltså. Men ska fundera vidare på det! Vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Hehe. Jo, justdet, inatt eller nåt ges Watamote episod 5 ut!  YAY! 

Så nu kan jag säkert titta vidare! Men om epsiod 5 inte kommit ut än, så ska jag nog titta på Chitose get you eller Fairy Tail, som jag hade tänkt se. Den verkar ju faktiskt rätt så bra!  Jaqueline spelar LoL men det verkar som om hon inte fattar ett skit.. Fast det skulle inte jga göra heller, haha..! 


Bara så ni vet, så är jag riktigt j***a irriterad justnu, blir så himla arg när någon håller på med mina saker när dom inte får. Som till exempel när/om någon tar min keps eller "slår" av den från mitt huvud.. Rör aldrig min keps! Om ni gör det, jag kommer slå sönder käften på er..! 

Bloggar mer sen, när jag lugnat ner mig.


SAYONARA!

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards