kawaiiandnormal

Alla inlägg den 30 augusti 2013

-

Av Angelique Jallow - 30 augusti 2013 18:04

Hej.

 

Jag ligger justnu på golvet och försöker skriva det här inlägget, förstår ni, hehe. Nä, men, jag har ont i maagen, så det hjälper (ibland) när jag ligger på mage på golvet, eller i sängen eller i soffan eller vart som helst!   Jag har bara vart i skolan idag och det har vart lagom kul. Vi hade utegympa. I regnet... Hehe.. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, men jag kunde ju kanske säga att jag har ätit (för första gången) Sang Ramen nudlar! Det var jättegott eller snarare UNDERBART!   Jag ska fråga mamma om jag får ta lite mer nudelsoppa :3 Den var ju riktigt god  Hehe. Jag letar efter en sida eller ett forum där alla Breakers är "samlade", alltså Yohio's fandom, men jag har inte hittat något. Kan vara för att jag inte har googlat något än, men jag har kollat runt på Facebook, men har inte hittat något än.. Tragiskt nog.. 

Jag har typ inget annat att säga.. Så jag får väl säga det jag alltid gör..

 

 

SAYONARA! 

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards