kawaiiandnormal

Alla inlägg den 27 augusti 2013

Av Angelique Jallow - 27 augusti 2013 20:38


Jag vet att jag har använt den här "bilden" förut men, jaja.. Hehe. Jag har vart lite upptagen denna början på veckan, för igår var det Fångarna på Hjortmossen och jag har ingen tillgång till internet på skoldagarna efterom jag har glömt min inloggning till wifi:t.. Smart Angelique! Eller inte..   Hehe.. Jag fick min Victoria's Secret body mist med doft av Pure Seduction (red plum and fresia) och den doftar UNDERBAART  !! 

Kan inte förklara hur gott den luktar alltså, kan inte sluta lukta på den! Min klasskompis har en likadan tror jag fast hon blandar den med en lacoste parfym som luktar jättestarkt #nohate .. 

Jag har jätteont i fingret eftersom jag har försökt bita av min "nagel", har inga riktiga naglar på tummarna och pekfingrarna, det är typ ett litet syndrom jag har efter morfar.. Det är ärftligt så mina barn kanske kommer få det D: Stackars barn! Men, iallafall så råkade jag försöka dra med nagelroten, så mitt finger är 3 gånger så uppsvällt och jag kan typ inte böja på fingret.. Det gör jätteont faktiskt  Buhu.. Haha. Jag håller justnu på att göra en chibi till Sanna på pixlr, och om jag får kan jag visa den för er sen när jag är klar med den. Hoppas hon blir nöjd för det blir nog inte jag.. Ni skulle också kunna få en chibi om ni vill! :) Skriv en kommentar om ni vill ha en! Om ni inte vet vad en chibi är så är det som manga fast en lite figur med litet ansikte, stort huvud och liten kropp. Fast egetnligen (enligt mig) så behöver den inte ha stort huvud och liten kropp ;) Mina egengjorda chibis ser ut såhär:

     

Jag har blivit rätt så inspirerad av Bloddycupcakes här på bloggplatsen. Om du ser det här Agnes, då ska du veta att du är bäst!  

Idag var det rea på Gina Tricot för att de skulle flytta ut, så typ allt kostade mellan 100kr och 10kr så jag "fick" ett par nylonstrumpbyxor och rosa randiga stumpbyxor utav Sanna som kostade 10kr styck så jag ska ge henne 20kr när jag får min månadspeng! ;) Hehe.. :) 

Jag måste bara säga att jag kan inte lägga upp så mycket bilder från mobilen eftersom jag ska återställa det + att den är död. Min mobil har fuckat ur helt, så jag kan inte komma in på mina bilder och kan inte skicka sms ibland, så jag ska återställa den och se om den blir som vanligt sen. 

Nåja, nu ska fortsätta att lukta på min body mist och gå för att borsta tänderna, så vi kanske ses om några dagar eller något! :) Jag kommer ju såklart ha med mig min body mist till skolan eftersom det luktar skit i mitt skåp! 

Well,


SAYONARA!


Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards