kawaiiandnormal

Alla inlägg den 16 augusti 2013

Av Angelique Jallow - 16 augusti 2013 21:47

Hej!
Det får bli ett mobilinlägg då jag inte orkar ta upp datorn + att jag tittar på Percy och åskviggen eller vad den nu heter. Den är jättebra! Jag kom in i mitten, så jag har ute sett hela. Tyvärr. Idag har jag vart med Felicia och vi har vart lite osociala och grejat med mobilerna och hennes IPad. Och så har vi gosat med deras djur och lite annat. Vi har enormt kul iallafall.
Och så hade hon köpt sånt där skärmskydd och så var det två stycken däri, så jag fick ett. Skärmskyddet blir som en spegel när du sätter på det, och sen när du har det på skärmen och till exempel skriver ett inlägg så blir det regnbågigt på skärmen, alltså att det blir olika färger på skärmen. Det tycker jag är skitkul! Jag har också fått lite kläder som jag har på mig just nu. Men men, ska gå på toa nu innan reklamen är över, ska nämligen lämna lite papper på skithusavdelningen om ni fattar vad jag menar. ;)

SAYONARA

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards