kawaiiandnormal

Alla inlägg den 5 augusti 2013

Av Angelique Jallow - 5 augusti 2013 22:23


Jag sitter justnu och chattar med världens bästa kille. Alltså Yohio. På hans fansida på facebook! Jag ska visa er vad jag skrev;

        Dom är justnu inte i en speciell ordning, men whatever, JAG CHATTAR MED SVERIGES SNYGGASTE 18 ÅRING! 


KAN INTE FATTA DET :D :D :D AISHITERU YOHIO! <3 <3 <3

Well, allt jag ville säga,


SAYONARA!


Av Angelique Jallow - 5 augusti 2013 18:48

Japp, här kommer lite väskor och sånt som jag vill ha till skolstarten;

         

Mopeden där uppe är ifall jag tar moped klass 1 körkort nästa år så kan jag köpa en moped så att jag slipper gå till skolan. Det var allt!


SAYONARA!

Av Angelique Jallow - 5 augusti 2013 16:32

 

Ett inlägg om vad jag skulle vilja ha justnu;


                                       

Alla saker kommer ifrån H&M. Kommer en del 2 med andra saker också!


SAYONARA!

Av Angelique Jallow - 5 augusti 2013 10:42


Det blir ett kort inlägg denna förmiddag tror jag..! Hehe, jag har liksom inget att skriva typ.. Nä, men jag kan ju göra ett "Vill ha" inlägg sen, hade tänkt ha det ibland. Och så kommer jag nog ta bort lite kategorier, som t.ex Team Chibi eller vad den nu hette..  Well, det här blev ett riktigt kort inlägg, för nu ska jag titta på The Simpsons. Förlåt för att inlägget blev så kort.. Men senare kanske? 


SAYONARA!


Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards