kawaiiandnormal

Alla inlägg den 8 augusti 2013

Av Angelique Jallow - 8 augusti 2013 23:07


Jag sitter justnu och chattar med Yohio och frågar massa random saker på hans ask också och lyssnar på musik så jag har det rätt gött här, ja. Nä, men, som rubriken lyder så kom jag och Sanna vilse när vi skulle till Överby. Jo, det var såhär;

Jag och Sanna visste inte egentligen buss vi skulle med, så vi trodde att Stallbacka bussen gick till Överby så den åkte vi med. Men när vi såg att vi inte åkte den vägen att man åkte till Överby hoppade vi av. Vi var i ett industriområde. Vi gick och skrattade och fattade inte hur vi skulle komma därifrån, för Överby låg på andra sidan älven. Så vi gick en bit tillbaka tills vi kom till en busshållplats. Det var fel busshållplats, men det märkte ju inte vi. Så vi väntade på rätta bussen, men sen såg vi att den, den och den gick till Vargön, Vänersborg och Nossebro.. Så Sanna ringde sin pappa och frågade om han kunde hämta oss, vilket han inte kunde och så sa han att vi kunde ställa oss i den amdra busskuren på andra sidan. Så han åkte iväg och vi gick dit. Och den första bussen som kom körde bara förbi oss. Han såg oss, men det var liksom "Äh, dom kan sitta där och vänta på nästa buss".. Men vi väntade inte länge på nästa buss faktiskt. Så vi kom till stan (till slut) men vi gick bara runt på stan och sen följde jag med henne hem. Hehe.. 

Well, typ allt jag ville säga! ;) 


SAYONARA!

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards