kawaiiandnormal

Alla inlägg den 7 augusti 2013

Av Angelique Jallow - 7 augusti 2013 22:27

Hej!
Det blir ett inlägg då jag inte orkar sätta på datorn. Jag och mamma tittat på Nyheterna och jag tycker det är allmänt tråkigt. Visst är vissa saker intressanta men det är rätt så tråkigt att titta på. Särskilt när man kommer till Sporten.. Usch! :| Och våra högtalare glappar så när de på tv pratar så liksom är det en till röst precis efter (eller nja, typ samtidigt fast lite efter..) och det är verkligen skitstörande men mamma hon säger att; "Jaha" och jag tänker bara, vadå "Jaha"? DET ÄR JU GLAPP I HÖGTALARNA! Mueheheheh..
Imorgon ska det tydligen bli molnigt och 19°C..
Jag längtar tills episod 6 av Watamote kommer ut, fast jag måste vänta tills i övermorgon.. D: Fast jag klarar mig nog..! C:
Nu tittar vi inte på Nyheterna, näe, nu tittar vi på nåt som har med Olympiaspelen att göra. Och nu blev jag sugen på pingvinstänger. Åh, Gud vilket godissug jag fick! :o
Men, men, nu ska jag fortsätta att titta eller gå och ta något att äta.

SAYONARA!

Av Angelique Jallow - 7 augusti 2013 11:55


Japp, jag vill verkligen lära mig growla eller screama (eller vad det nu heter) som Yohio gör i Innocence. Det låter så coolt och jag vill verkligen lära mig. Kanske verkar konstigt att någon som jag vill kunna göra det? Haha..

Och så en annan sak, som jag hade tänkt säga igår;

Min mamma är typ en Potter-head, alltså hon älskar Harry Potter (och Michael Jackson..) så vi har alla filmer, alla ps2 spel och nästan alla ps3 spel och några gameboy spel, så det har gjort att jag också gillar Harry Potter. Så jag tänkte, att nån gång kunde jag ha ett Harry Potter meet här i Trollhättan! Vi går runt eller är vid kanalen eller varsomhelst som vi kan ha rollspel nånstans. Men det är inte något bestämt än för det är bara en liten idè jag har.

Hehe, nu ska jag träna på lite låtar som jag hade tänkt sjunga på Talang, eller jag har inte valt vilken låt jag ska sjunga än, men det lutar mot When I was your man av Bruno Mars, My Happy Ending av Avril Lavigne och mellan A Thousand Years av Christina Perri. Men, men, får väl sätta igång lite då..! 


SAYONARA!

Av Angelique Jallow - 7 augusti 2013 01:00


Som rubriken lyder, ska jag nu ha länkbyte med världens bästa tjej! 

http://moatyrolff.bloggplatsen.se/ 

Hon heter Moa Tyrolff, är en glad och skitkul tjej på typ 14 år och älskar lastbilar! 

Tänkte bara skriva det! För nu måste jag sova :c


SAYONARA!

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards