kawaiiandnormal

Alla inlägg under december 2012

Av Angelique Jallow - 12 december 2012 07:34

Idag är det 12.12.12 Sista dubbel / trippel / frippel siffran på året! Jorden sägs också gå under idag... Undrar om det är sant... D: Hoppas inte det, jag vill inte dö oskuld! F har redan packat en väska med saker hon ska ha om jorden går under. Ficklampa och sådant. Men inte jag och det skulle jag banne mig ha gjort!
Men nu ska jag äta färdigt min gröt så att jag kan skynda mig till skolan.


SAYONARA !!

Av Angelique Jallow - 11 december 2012 22:38

Rekord, babes! Jag har lagt ut 2 inlägg och det här är mitt 3:e! Fast jag borde inte vara så överraskad...
Jag och syster tittar på Ghostbusters 2 och den är lika med AWESOME!!
Ingen har kikat mig, förutom några på Instagram. Följ mig där också om ni vill! Jag heter: angelicious1998
Ganska töntigt namn jag vet, men kom på något bättre!
Nu ska mamma gå och lägga sig för hon är jättetrött. Mamma har en sjukdom som är väldigt jobbig och så har hon artros i knät. Mamma kan knappt gå i trappor. :( Stackars mamma!
Jag ska nog alldeles strax vara klar med inlägget men först vill jag säga att:
Trots att det är sent i december, så tänkte jag lägga ut en julklapp till den som gissar rätt först! På en fråga då alltså. Frågerutan / frågestunden kommer upp när jag vet hur man gör! Såklart jag vet hur man gör! Skojade bara!
Men, vi får väl säga godnatt då. Och

SAYONARA !! C:

Av Angelique Jallow - 11 december 2012 16:05

Tjenare!
Vid fem eller nånting ska jag och syrran åka till n3 och ha spellektion. Stavas det så? Eller är det två ord? Jag vet inte, jag bryr mig inte. Laugh out loud, men idag så har jag på något konstigt vis klarat mig utan min telefon. Min älskade vita IPhone4 med rosa diamant plug och rosa skal. Den har jag klarat mig utan hela dagen. Ni undrar säkert varför jag filosofelfiek... Eeh, jag vet inte hur man stavar, men by the way, jag glömde min telefon i jackfickan som var i F's skåp.
Min dag har varit ganska bra förutom att min mentor blev oförklarligt arg (fast det var egentligen inte oförklarligt...) och en HEN som går i min klass började slåss. Med en annan HEN.
Ska jag börja med "Dagens..." ? Haha, här kommer jag och har först lite dramatiskt i luften och sedan kommer jag och bara: "ska jag börja med "Dagens"?"
Haha, laugh out loud!
Men om ni vill att jag ska ha det, så prata med mig på Kik (om du vill!) !
Men då ses vi väl då!



SAYONARA!!

Av Angelique Jallow - 11 december 2012 07:50

Tjenare! Jag har ju haft bloggpaus men Jag tänkte skriva ett inlägg i söndags för jag var på CONFUSION !!
Det var amazing, otroligt kul var det!
Jag hade på mig min flygekorre kigurumi+en rosa tubhalsduk från Gina Tricot och en vit väska. Syrran hade bara på sig sina normala kläder. Men jag kanske berättar mer om det när jag kommer hem.
Jag måste tyvärr skynda mig till skolan men vi syns!


SAYONARA!!

Av Angelique Jallow - 5 december 2012 22:30

Yolo and Swag !
Hörrudu, jag tänkte att jag skulle ta en bloggpaus och så får vi se när jag kommer tillbaka.
By the way, igår eller i måndags jag filmade jag och F på SO- lektionen när fluortanterna var där och ja, resten får ni se efter inlägget!
Den 15 December händer det en grej. Det häftigaste i hela mitt liv kommer hända den dagen. Cosplay träff i Göteborg!!! Jag ska definitivt ha på mej min Kigurumi men jag ska nog självklart ha på mig min jacka under. Annars blir det nog kallt!
Känner att vi lämnar det ämnet nu, även om det gick väldigt snabbt? Men iallafall, är det INGEN som vill ha mitt skal? När / om jag tar med mig datorn imorgon till skolan, då ska jag göra en riktig bloopis! Eller nä, jag glr det här hemma istället. Som ni kanske, kanske inte vet då har jag Astma och det är typ någon grej i den här lägenheten som gör så att jag måste ta min blåa astma medicin varje dag typ. Vilket som är en aning irriterande. Kan man säga?
När jag gick hem efter skolan gick jag i en minst 30- 40 cm hög snödriva, vilket jag var tvungen att göra och mina fakeuggs var ju självklart för korta så jag blev alldeles snöig och blöt. Men jag älskar snön ändå!
Ska nog göra en ny kategori snart... Känner att jag har för lite? För 2 kategorier är ju verkligen inte för lite!
Nu skriver jag lite random... Det var ju typ det jag ville säga! Så, jaha:

SAYONARA !

Av Angelique Jallow - 2 december 2012 13:54

Tjenare!

Jag hade tänkt göra en ny header eftersom det är juletider. Tänkte bara säga det. By the way, när F kommer ska jag och hon bada på Älvhögsborg och jag tror hon kommer snart (hon måste cykla, stackarn !   ) och jag har fortfarande inte packat mina badkläder.... Ska jag ta baddräkt eller bikini? Baddräkten är tajt som fasen och bikinin gör så att det ser ut som att jag är platt (....fast...äh... ...)

Ja just det! Jag ska sluta med rosa text och ha röd istället. Den kanske blir grön någon gång också.... Hade tänkt ha en liten julkalender också.... fast det är lite försent för att det är 2:a december idag..... Ja, ja, nu ska jag gå och packa mina badkläder, så 



SAYONARA!

 

 

Pretty Icons

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards