kawaiiandnormal

Alla inlägg under augusti 2013

Av Angelique Jallow - 1 augusti 2013 13:46

Hej!
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva egentligen, men tänkte att det iallafall kunde bli ett "godmorgon" inlägg, fast det är på eftermiddagen.. Haha..
Iallafall, idag hade jag inte tänkt att hänga med några kompisar, men bara ifall jag får tråkigt. Och om jag får för mamma ;) Men jag hade tänkt spela idag, alltså Grand Fantasia och bara spela och spela tills jag kommer upp i level 30! För då får jag välja en ny klass och jag kommer troligen välja Berserker eller Palladin. Men mest troligt att det blir Berserker. Hehe :)
Idag hade jag även tänkt, förutom att spela, föra över bilderna på min telefon till datorn så att jag kan redigera vissa och lägga upp dom lite här och var! ;) Bara en liten idé jag har. :) Och idag får ju jag även min månadspeng, så jag ska antingen spara till Confusion eller köpa något fint på Överby. Hade liksom tänkt åka dit idag! ;) Men vi får se.
Well, har inget mer att säga just nu så ja,

SAYONARA!

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards