kawaiiandnormal

Alla inlägg den 1 juli 2013

Av Angelique Jallow - 1 juli 2013 23:43


Inatt ska Johanna sova över här.. 

..

Ikväll, vid 21:00 så var jag och Sanna på bio. Vi skulle se Man of Steel, men den var i 3D och min gratisbiljett gällde inte 3D visningar, så vi såg After Earth istället. Som jag redan har sett 1 gång.. Men den var värd att se en gång till! 

  Den är verkligen jättebra och den får:


           

5 av 5 hjärtan.

Jag är vrålhungrig och funderar på att ta typ en smörgås att äta. Jag har typ ättit jättemycket idag.. Jag har ätit kött, ris, en liten och en stor pommes på Max, en Sprite zero... Och så flingor med grädde och socker. Det har vart gott och nu kommer jag bli tjockare också ..! Imorgon ska jag hänga med Essi och Emma igen och kanske Sebbe också, jag vet inte. Han var inte med oss idag, hehe. Men idag har det vart askul!  

När jag och Sanna skulle köpa dricka på Matmor, så kunde vi först inte bestämma oss för om vi skulle ta en stor "dela en coke med vännerna" cola eller en liten PET-flaska. Men vi tog varsin PET-flaska som det stog namn på. Sannas crush's namn stod det på hennes flaska och på min stod det min Bro's namn. Alltså Peter. Jag saknar honom helt seriöst skitmycket!  

Jaqueline och Johanna sitter och degar i hennes säng med sina datorer och Fluff väntar på att hon ska få komma ut och kissa.. 

Well, jag ska se några avsnitt utav Chitose Get You nu, så vi syns säkert sen eller något. By the way, förlåt för att det inte har blivit något mer Godnatt-inlägg... Jag ska försöka bättra mig! 



SAYONARA! 

Av Angelique Jallow - 1 juli 2013 03:06


Lite ful ros, kanske..? Eller? :) Jahapp nu dygnar man alltså ;)

Haha, ibland går jag in på min blogg bara för att lyssna på den braiga musik som är där 

 Hehe ^^ Justnu ä det World is mine (Hatsune Miku) :3 Jag typ älskar den låten :3

Klockan är 03:15 justnu (nu alltså) och det är typ jättelångt kvar tills jag ska upp.. Fast jag ska ju dygna so what the heck Cx

Och nu (03:27) lysnar jag på Mr. Taxi med SNSD (Girl's Generation) :3 Den är ockdå jättebra. För på natten ska man lyssna på Kpop. Och lite Justin Bieber och Parry Gripp på det, va. Haha, lite natthumor här kanske..?

Blöbb Blöbb Blöbb  

En bra låt som jag vill rekommendera är Neverland med U-kiss. Den är verkligen skitbra! ;) Brukar faktiskt inte lyssna på Kpop vanligtvis men den är riktigt bra! ;)

Hehe :3

Detta inlägg kanske blir ovanligt långt för jag har typ inget att göra.. Jomen, nu ska jag faktiskt redigera lite bilder som jag har på datorn. Ni kanske får se dom nån gång. Kanske i ett inlägg? Och by the way, Glad 1:a Juli på er. :) Om någon nu firar det..


SAYONARA!  

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards