kawaiiandnormal

Alla inlägg den 3 juli 2013

Av Angelique Jallow - 3 juli 2013 19:56


Idag har det vart soligt och sen efter tag började det regna...  Justnu tittar jag på Dollhouse. Jag ska nog skaffa Stardoll och MySuperModel. Jag är lite sugen på det iallafall ;)

Jag ska nog skaffa mig en "Sun Tattoo"! Det är ju sjukt snyggt och så kan man ha det hela sommaren ju! Fett najs 


Idag på stan (det var marknad) så träffade jag min kompis. Vi stod och tittade på lösnaglar och så sneglar jag typ lite på henne och då liksom pekade jag lite på henne och log (tittade på henne också). Haha, så vi tittade på varandra och kände igen varandra. Vi sa typ hej och sen gick vi åt varsina håll. Jag ska titta färdigt och så så ja..


SAYONARA!

Av Angelique Jallow - 3 juli 2013 00:39


Vad har ni gjortidag, då? Hehe :) 

Det var lite folk på bibblan när jsg, Ida, Essi och Emma var där och dom kastade halstabletter på oss... först trodde jag att det var Pez (godis!), men så såg jag att det var halstabletter...  Haha..

Jag vill länka er en ny blogg, som mina kompisar har startat. Jag har hjälpt dom med lite grejer och sånt ;) 

 http://ourfuckinglifes.bloggplatsen.se/

Iallafall, imorgon är det marknad och den ska jag gå på med Essi och Emma tror jag. Men jag ska också åka hem till Felicia och åka till Willy's med henne inför Ursand. Som är om 5 dagar! 


Åhå, kan inte fatta det! :D Överlycklig eller något.. Haha..

Jag ska nog byta muspekare här på bloggen, men jag kommer fortfarande ha den där grejen som följer efter tror jag.. Eller nja.. Kanske inte. OM jag hittar en snyggare så göra jag nog det. Tyvärr. 

Den där frågestunden som jag har. Jag har inte fått några frågar men jag väntar lite till. Bara för att.

Hehe, jag måste nog gå och lägga mig nu, men ni kanske får ett Godnatt inlägg sen. Om inte mamma eller Jaqueline stänger av Wifi:t.. 

Men nu ska jag iallafall gå och lägga mig. 


SAYONARA!


Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards