kawaiiandnormal

Alla inlägg den 4 juli 2013

Av Angelique Jallow - 4 juli 2013 17:30

Hej! :)

Ja, som rubriken lyder, så funderar jag på att söka till Talang. #Talang 

Haha, var bara tvungen att göra en hashtag..  Jag funderar okså på att söka till Tonårsbossen. 


Bara för att liksom. Men att söka till Talang vill jag verkligen göra. Jag kom inte in till Lilla Melodifestivalen (som föresten var min allra högsta dröm och nu måste jag söka till Stora Melodifestivalen för att kunna komma in..) och att få vara med i Talang är min andra högsta dröm. Jag ska fråga pappa om jag får för, för mamma får jag tydligen inte..

Men en glad nyhet; PETER KOMMER HEM INATT!  

YAAAAY!!! :D

När jag träffar honom, ska jag krama skiten ur honom.. LOL..


Jag längtar till efter Uraand, för om jag har lite pengar kvar, så kanske jag kan åka till Överby och köpa lite nya kläder på Gina eller Lindex. Det är typ nåt jag längtar efter. Att få åka till Göteborg (Nordstan) och/eller Överby och handla nya kläder.  

Och när jag fyller 16 nästa år (nä, du vet förra året) så ska jag kanske få Angel Bites och Snakebites (piercing). Jag längtar verkligen! För jag vill verkligen ha det :D 

Well, nu ska jag klicka in på Stardoll och Gsm (Gosupermodel) så vi syns säkert sen.



SAYONARA! 

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards