kawaiiandnormal

Alla inlägg den 17 juli 2013

Av Angelique Jallow - 17 juli 2013 22:32


Idag har det vart en okej dag. Jag ringde till min Habibi Moa och frågade henne om hon kommer till Fallens. Alltså Fallens Dagar. Men det gör hon inte.. 

By the way, idag, här i Thn har det vart skitgött och varmt. Och jag har som vanligt vart med Essi, Sebbe och Stina. Och min kawaiisis gjorde något modigt idag. Men jag kan inte säga varför, för jag får inte och jag tänker inte göra det heller.  

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om.. Eller jo förresten, det kommer nog inte bli mer "Veckans Haiku/dikt" för jag hinner/orkar inte. Typ.  Förut när Sebbe åkte hem (med sin longboard..) så gick jag också hem, för jag var rejält hungrig så jag gick hem och åt. Varför skrev jag "jag gick hem" två gånger? Men iallafall, när jag gick hem till Essi för att va med henne och Stina igen, så åkte vi runt lite på våra brädor, och sen åkte vi i en backe och Stian typ ramlade.. Men jag säger ingenting om skadorna, för hon kanske inte vill det.

Men, klockan är snart 00:00, så jag måste typ gå och lägga mig. Japp.

Min säng ser typ ut såhär:  och heter Sängen von Skönare Än Skönast. Det är min kille. Alltså, nä, jag skojar bara! Haha.. Men imorgon och hela helgen framöver är det Fallens Dagar (tror det är imorgon iallafall.. Isånnafall är det på Fredag..) så ser ni mig så är det bara att vinka! Haha, ser ut som att jag försöker fiska fans eller nått, men det gör jag inte. Oh, just det, en väldigt bra sida: http://www.myesoul.com/kigurumi-costumes_l592

Well,


SAYONARA!

Av Angelique Jallow - 17 juli 2013 13:32

Hej! :)
Japp, imorgon är det ju som sagt Fallens Dagar. Då har typ hela stan förvandlats till ett tivoli och man kan springa i såna där stora bollar på vatten, man kan köpa skal och brända mandlar, halsband, åka karuseller och en massa grejer! Och nu undrar lilla jag om någon utav er kommer? Hehe :)
Om ni ser mig kan ni ju säga hej eller komma fram eller nått! ;) Haha.
Jag ska iallafall komma dit. Eftersom jag bor i stan så är det ju nära. Fast jag har typ inga pengar så jag kan knappt köpa nåt :( Tragiskt, tragiskt.
Om ni undrar vart det här Fallens Dagar är nånstans så är det inte i Umeå. Ni behöver inte oroa er, det är i Trollhättan.
Jag ska nog ut och panta flaskor sen och spara dom till imorgon. För vi har rätt så mycket pantflaskor.. Hehe..
Men nu ska jag hjälpa mamma med tvätten och så, så vi syns säkert sen. By the way, videon läggs upp direkt efter inlägget.

SAYONARA!

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards