kawaiiandnormal

Alla inlägg den 7 juli 2013

Av Angelique Jallow - 7 juli 2013 14:51

Hej :)Förlåt för att det inte blev något inlägg igår. Jag var lite upptagen med att cykla och vara på picknick. Med Felicia och hennes familj. Vi hade kul och efter picknicken Åke jag, Felicia, Paula och deras mamma till Överby för att kolla i affärer men tydligen var det stängt... Så vi gick inne på Ica maxi istället. Jag köpte sånt där ätbart papper godis och inget mer. Jag har haft tofs i typ en vecka eller två och jag tog ur den igår så nu är mitt hår jättefult.. Men jag hade iallafall tänkt duscha innan jag går ut med fluff vilket jag måste göra nu.. Hehe. Idag är det bara en dag kvar till cykelsemestern! Jag kan knappt fatta det! Imorgon åker vi.. Så idag/ikväll måste jag packa. För det har inte jag gjort än, haha. Som rubriken lyder så bloggar jag från vår tablet. Alltså surfplatta. Det är typ Sony Ericsson Z tablet eller nått. Nått sånt är det iallafall. Well, det är väl bäst att jag hoppar in i duschen nu så att fluff får gå ut någon gång.SAYONARA!!

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards