kawaiiandnormal

Alla inlägg den 13 juli 2013

Hej

Av Angelique Jallow - 13 juli 2013 23:47


Imorse åkte Jaqueline och Johanna till Liseberg och det var meningen att dom skulle väcka mig så att jag kunde säga hejdå till dom när dom skulle ka, men nähä! Eller nja, jag vaknade men somnade om igen, och när jag vaknade av min väckarklocka så somnade jag om igen och jag skulle va med Sanna och så vaknar jag precis vid 11 och det var då jag skulle möta Sanna, så jag fick stressa med att äta, borsta tänderna etc. Men Sanna var själv 1 timme för tidig så ja..

Jaqueline ska iallafall köpa en liten souvenir till mig. Eller, det sa dom iallafall. Justnu tittar jag på en film som heter "I don't know how she does it" och den har jag redan sett ett par gånger men den är ju bra ändå! ;)

Well, jag ska gå och lägga mig nu för imorgon ska jag vakna tidigt för en gångs skull. 


SAYONARA! 

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards