kawaiiandnormal

Alla inlägg den 22 juli 2013

Av Angelique Jallow - 22 juli 2013 00:30


Förlåt för dålig uppdatering, men jag har vart med kompisar och sovit över så då hade jag ingen tillgång till internet.. Men nu har jag iallafall det. På videofyme håller jag på att lägga upp en haulvideo där jag visar upp det jag har köpt på Fallens Dagar denna helgen. Jag tror det var allt iallafall.. Imorgon ska vi åka och handla inför kusten och då ska min kompis Sanna följa med! Kommer bli kul hoppas jag. Idag var det sista dagen av Fallens Dagar, så det var ganska kul ändå..! Jag köpte ett skal med nitar och en Bulls snapback! Sktisnygga saker som jag önskat mig också, så det var bara bra att jag köpte dom! ;) Idag, här i Trollhättan var det +27 grader, så det var ju ganska varmt och jag blev väldigt svettig och nu har jag nog blivit snäppet brunare! Jag älskar verkligen min snapback så himla mycket att jag inte kan lägga den ifrån mig ens en gång.. :D Fast nu är mitt hår typ jätteplatt... O.o

Fast det är ganska bra egentligen, för då är det ju inte så stort..! Annars typ så står det upp... 

Japp, men nu måste jag gå och lägga mig, så att jag orkar upp imorgon, för jag måste upp vid typ 10 eller nåt, för Sanna kommer vid 12.. Bjuder på en bild också..! 

Well,



SAYONARA! 



   

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards