kawaiiandnormal

Alla inlägg den 24 juli 2013

Av Angelique Jallow - 24 juli 2013 01:53

Hai..
Jo, alltså på nätterna blir jag alltid lite deprimerad (händer varje eller varannan natt) och tänker på alla mina komplex jag har och så. Och denna natt så undrar jag och tänker på varför jag ser yngre ut än vad jag är. Jag googlade och kom fram till att blonda/ ljushåriga ser yngre ut än vad mörkhåriga gör, så jag ska nog färga håret mörkbrunt. Fast jag vet inte om jag passar i det... Och om man sminkar sig och fyller i ögonbrynen ser man också äldre ut. Men om man inte vill fylla i dom då? Men om man ändå vill se äldre ut? Hur fasen gör man då? Jag vet inte och jag blir så himla ledsen när alla tror och säger att jag inte är 15. Jag vet ju att jag är 15. Jag vet när jag är född och vilken dag och vilket år. Men när alla säger att man är 12 eller 11, så är det inte kul längre. Och jag försöker bli tjockare men jag har svårt för att gå upp i vikt. Och eftersom jag har många allergier så är det inte så lätt. Fan. Det här, är svårt för mig att berätta för alla er. Eftersom jag ser yngre ut än vad jag är, så får inte jag den respekt jag egentligen ska få. Jag blir behandlad som en barnunge bara för att jag är kort. Rasistjävlar.
Jag blir så arg och ledsen att det gör ont, jag vill bara skrika. Och när jag försöker prata med en snygg kille tar dom mig inte på allvar. Vafan?
Satane Perkele! Fanskap! Och bara för att jag inte har bröst, så tror alla att jag är yngre också! Men jag har små, små bröst som bara syns när jag har linnen på mig och jag använder bara bh för att inte känna mig utanför. Vilket kg har känt i hela 6:an och 7:an. My story, My path and My choice.

SAYONARA!

[Bild]

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards