kawaiiandnormal

Alla inlägg den 12 juli 2013

Av Angelique Jallow - 12 juli 2013 20:36


Förlåt för den sexistiska bilden, men hon är ju Neko (katt) typ.. 

Jag äter choklad justnu, fast egentligen är det mjölkfritt alternativ till mjölkchoklad.. Men det är gott ändå :) Och så skypar jag med Sanna. Imorgon åker Jaqueline och Johanna till Liseberg i två dagar och jag och mamma kommer då vara ensamma hemma :3

Fast imorgon ska jag vara med Sanna. Vi skulle spelat ikväll, men Matthias var inte inloggad så vi bestämde oss för att bara skypa/prata.

Förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag, men jag har inte haft tid/inte orkat.. Tyvärr, men nu ska det bli ändring på det! :D

Jag tänkte att jag kanske kund berätta om lite roliga grejer som hände på Ursand.. ;)Vi åkte trampbåt och jag, Felicias syster och hennes kompis åkte i en och så åkte Felicia och hennes kompis i en annan. Iallafall, det var motvind när jag, Felicias syster och hennes kompis skulle in mot land igen, så vi åkte bara mer ut och ut i Vänern. Vi kom inte in mot land. det var folk som väntade på att oxå få åka så dom trodde såklart att vi hade stulit den (för man fick bara ha den i en timme..)..

  • Jag badade i ett "äventyrsbad" som var ganska grunt och skittråkigt
  • Det fanns en jättekul hoppborg där 

Jag solade rätt så mycket när jag var där, så jag har rätt så bruna ben nu..  :3

Imorgon när Sanna kommer vid 11 nån gång, så ska vi gå runt på Oden och pröva kläder. Är det något jag älskar så är det att prova kläder! 


Men nu ska jag titta på när Johanna grejar på Jaquelines dator och så ska jag redigera lite bilder på picmonkey.

By the way, någon som har en iphoneladdare som ni inte använder som man kan få gratis? :D

Jag behöver liksoom en.. Min är sönder och min mobil är helt död nu 


Well,


SAYONARA! 

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards