kawaiiandnormal

Alla inlägg den 16 juli 2013

Av Angelique Jallow - 16 juli 2013 10:30

Hej,
Förlåt för att det inte blev något inlägg igår. Jag skulle liksom sy en rosett och så går nålen av så jag fick den i fingret... Kanske kan jag lägga uppnen bild i nästa inlägg? :) Om ni vill, fast då måste jag varna känsliga läsare. Jag har typ nyss vaknat. Jag drömde en jättewierd dröm.. Haha. Den 22:a Juli åker vi till kusten istället. Och Johanna ska med.. :/ Jag vill inte det, men Jaqueline är så himla egoistisk. Johanna ska vara med överallt tycker hon! Åh, blir så frustrerad. Hon bryr sig inte om vad vi andra tycker om Johanna. Och Johanna vill inte vara där så länge men det kanske jag vill. Dom kan inte bestämma allting! Då kan ju hon följa med nästa år eller nästa gång.
By the way, jag börjar gilla en kille dom jag egentligen inte tycker om egentligen.. Vi hänger lite ibland och sådär och han är skitrolig. Han pratar då roligt. Haha. Fast han har tjej tror jag.. Tragiskt.. Fast jag kanske hittar en kille på kusten :D YAAY
Ja just det, angående videon, den kommer i nästa inlägg då detta inlägg kommer ta ganska lång tid att läggas upp. Jag bloggar på mobilen alltså..
Japp, men nu ska jag gå på toa och sen ska jag göra 30 stretchingar bara för att jag missat några dagar. Ugh :(
Well, bäst att jag sätter igång då,

SAYONARA!

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards