kawaiiandnormal

Alla inlägg den 23 juli 2013

Av Angelique Jallow - 23 juli 2013 15:11

Hej, ett lite snabbt inlägg eftersom vi snart ska åka.
Vi ska åka på ett kalas först och sen till Hjortmossen för att hämta Johanna och sen till kusten. Phew, det här kommer bli en lång eftermiddag! Men när vi kommer fram, så ska jag och Cornelia springa ner till vattnet och sola/bada! Skönt. Jag var vaken till kl. 04:00 inatt/imorse så jag är ganska trött kan man säga.. Men jag tittade på lite minecraftvideor med Filip Winther och en video med Linnea Näslund. Jag och Jaqueline ska skicka in lite teckningar till henne, bara för att hon är bäst! ;) Men nu ska vi åka, så,

SAYONARA SO LONG!

Av Angelique Jallow - 23 juli 2013 00:50

Hai!
Förlåt för att jag inte har lagt in något datorinlägg idag, men jag har inte hunnit. Jag liksom vaknade vid 12 nångång och så kom Sanna hit och sen åkte vi och handlade på Överby. Vi handlade alltså mat. Och nu ska jag gå och borsta tänderna och så, men ett litet blogginlägg får inte slösas undan när man ändå har wifi justnu! Hehe ;)
Japp, imorgon vid 16:00 eller nåt åker man till Tanumstrand/Kusten med syrran, mamma och Cornelia (mitt kusinbarn)! Kommer bli skitkul, men vi kommer bara vara där i en vecka :(
Bara för att Johanna ska hyra häst.. Ja, jo justdet, Johanna ska också med.. Ja, alltid ska det vara något..!
Men nu ska jag bädda upp sången och lite sånt så ja,

SAYONARA!!

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards