kawaiiandnormal

Alla inlägg den 31 juli 2013

Av Angelique Jallow - 31 juli 2013 17:52


Som rubriken lyder, så kommer jag uppdatera musiken på min blogg, vilket betyder att det kommer typ bara vara Yohio musik. Och så kommer den inte börja så fort man kommer till början och det kommer inte vara så hög ljudnivå. Men färgen på den är densamma.

Jag ska alldeles strax föra över bilderna från min mobil till datorn så ska jag redigera dom sen och sen kanske lägga upp dom här och på DA. Men bara kanske! Trots att jag är nöjd med min nuvarande header så funderar jag faktiskt på att byta header. Bara för att liksom. 

Well, bäst att jag sätter igång med att uppdatera musikgrejen nu så att det blir gjort. Och så ska jag ju ringa Sanna och fråga om vi ska spela nu. 


SAYONARA! 

Kawaii~Des >v<

Här kommer jag skriva om mig själv min vardag. Jag gillar stilen Pastel Goth, och det är typ det som bloggen är inspirerad av. Jag är 16 år och bara ca 150 cm lång. C:

    

5 besvarade frågor

MAILA MIG GÄRNA PÅ:

jallowangelique@gmail.com

   

   

Min Instagram

   

RSS

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

   

   

   

Besöksstatistik

                               

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards